عروسة الجنة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
عروسة الجنة

اسلامى للنساء فقط

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

عايزة شعرك روووووووووووووعة ويجنن

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1عايزة شعرك روووووووووووووعة ويجنن  Empty عايزة شعرك روووووووووووووعة ويجنن الإثنين يوليو 05, 2010 1:07 am

مشتاقة الى الجنة

مشتاقة الى الجنة
المدير العام
المدير العام

يا بناتطبعا كلا سمعنا عن زيت الحشيش وناس بتقول حرام وناس بتقول حلال بس والله الزيت دة حلال حلال حلال وانا بستعمله بعد مازهقت من كل الزيوت دابراملا الاصلي جبته من الهند والحية وهيمتاج الخ0000000000والحمدلله شعري نص ظهري وانا بستعمله دلوقتي بقالي شهر ونص كدة والله جميل اوي وهقلك ازاي تستعمليه هاتي اي كريم حمام للشعر واعمليلواحمام كريم لشعرك مدة عشر دقايق كدة واعمليلو مساج وبعدين جيبي فوطة وخليها في مية سخنة وبعد ما تعملي حمام الكريم اغسلس شعرك بشامبو وانا بستعمل شامبوا اسمه شامبو بالوردلونه بمبي المهم نشفي الفوطة وبعدين لفيها علي شعرك وسيبيها 15 دقيقة وبعدين سرحي شعرك وانا افضل انكتسرحي شعرك وانتي بتعمليلوا حمام الكريم علشان يكون ساهل في التسريح واوعيتستعملي مشط بلاستيك استعملي مشط خشب ويفضل انه يكون واسع كدة شوية واللي تجرب الطريقة دي متنساش تدعيلي ومستنية ردوكم بسرعة باي ي ي ي ي ي

منقوووووول

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]